Raf stelt zich voor

Als je ergens nieuw komt, dan introduceer je jezelf eerst even.
Plaats reactie
Raf
Geregistreerd lid

Raf stelt zich voor

Bericht door Raf » zo 14 jul 2019 - 20:36

Tof initiatief dit forum. Eindelijk een Nederlandstalig versie.
Laat ik mij even voorstellen : Ik ben Raf en samen met mijn vrouw hebben we verleden jaar een VW Kepler Six gekocht. Onze keuze is op dit model gevallen omdat er plaats moest zijn voor een hondenbench voor een duitse herder (dus één zetel moest er uit kunnen) en hij moest in de garage passen. (max lengte 5m50 en max hoogte 2m25). Veel mogelijkheden waren er niet, moet ik zeggen. Onze eerste lange reis zit er op, en tot hier toe zijn we zeer tevreden.
Hoe kan ik een fotootje toevoegen ? Op het icoontje klikken is blijkbaar niet voldoende.

Bryan N.
Webmaster
Webmaster

Re: Raf stelt zich voor

Bericht door Bryan N. » zo 14 jul 2019 - 22:10

Hallo Raf + echtegenote,
Welkom op het forum!

Dank je wel. :D Vond ik ook. :oops:

Wat een prachtige keuze van Westy model als je het mij vraagt. Zelf ben ik een groot liefhebber van de Volkswagen modellen, dus een Kepler six. ;) Ja dat is prachtig om te zien.
Wat mooi om te zien dat iedereen een andere kijk heeft op het gebruik van een Westy en waar rekening mee te houden.

Een foto kan worden geupload via het tabblad bijlage onder de post. Iets verder door scrollen naar beneden dan versturen, staat er onder. :) Via dat icontje is het weer makkelijk als je een url link heb van de foto, (moet deze alleen wel online staan) dan kan deze ertussen geplakt worden en klaar.
Mocht je je Westy willen showen kan dit in de showroom.
Met nomadische hippie groeten,
Bryan N.

Plaats reactie